Start

Na weken van voorbereiden, website online, huisstijl aanpassen, offertes maken en tegelijk nog wat opdrachten doen, heb ik nu eindelijk tijd gevonden om iedereen te laten weten dat ik half februari gestart ben. Vanaf heden kan iedereen gebruik maken van mijn creatieve vaardigheden. Hiep hoi, ik ben eigen baas!

Ik wilde van start gaan met een creatieve flyer, maar daar was geen tijd voor.... de opdrachten kwamen direct binnenrollen. Dus dan maar direct hard aan de slag. Met heel veel dank aan Huib Schilp die mij in contact heeft gebracht met een aantal opdrachtgevers, waaronder hijzelf voor Meuviro, waarvoor ik een aantal fotografie opdrachten heb gedaan. Hij heeft mij enthousiast gemaakt deze start te maken en me zakelijke erg geholpen! Bedankt Huib!

Vandaar dat ik nu dit Blog in het leven heb geroepen. Afgekeken bij Stijl Studio Jet. Een top idee! Zo kan ik iedereen op de hoogte houden van mijn werkzaamheden. Een kijkje achter de schermen dus. Ik hou jullie op de hoogte....


Groeten Svenny