Kom maar op met die opdrachten!

Als je je afvraagt wat grafisch ontwerpen eigenlijk is?
Een grafisch ontwerper verzorgt de grafische vormgeving van drukwerk zoals brochures, affiches, verpakkingen en boekomslagen, digitale producten zoals een website, webbanner of flashanimatie, en ontwerpen voor gebruik in verschillende media, zoals een beeldmerk of huisstijl.

Maar ik doe meer dan dat! Ik maak ook illustraties, digitale schetsen en moodboards. Ik fotografeer en doe de digitale beeldbewerking en beeldmanipulatie van fotomateriaal. En ik geef iedereen die dat wil informatie over vormgeving, concepten, communicatie en druk.

Begin je een zelfstandige onderneming?
Dan kan ik je helpen met het vormgeven van je bedrijf. Maak gebruik van het starterspakket: logo, huisstijl en website.

Trouwkaart, flyer of geboortekaart...
Zoek je een originele kaart voor een speciale gelegenheid? Of heb je een idee en wil je dat graag uitgewerkt zien? Je kunt een exclusieve kaart laten ontwerpen of een bestaande kaart laten personaliseren. Ga je trouwen? Ik verzorg het benodigde drukwerk, waaronder uitnodiging, menukaart, huwelijksprogramma, bedankkaart en tafelkaartjes.

Om een indruk te geven van mijn werk, check mijn portfolio!

Genoeg informatie denk ik.....
Kom maar op met die opdrachten!
Ik ben er klaar voor!

Svenny